You are here: Home -  Moncler Dames Zomerjas Specifiek het huidige onderzoek bepaald of

Moncler Dames Zomerjas Specifiek het huidige onderzoek bepaald of

Moncler Dames Zomerjas

Dit onderzoek onderzocht hoe de bekendheid met een merk beïnvloedt hoe negatieve publiciteit in verband met een celebrity endorser wordt ervaren. Specifiek, het huidige onderzoek bepaald of vertrouwdheid met gebeurtenis en sponsoren merken eventuele negatieve gevolgen van wordt gekoppeld aan negatieve celebrity endorser publiciteit kan temperen. Twee studies werden uitgevoerd om dit doel te onderzoeken. Studie Moncler Sale Heren 1 (n u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 136) gebruikt onbekende merken en aangegeven houding ten opzichte van de geselecteerde sponsor en het evenement merken werden aanzienlijk verminderd na de negatieve publiciteit rond een bijbehorende celebrity endorser ontstaan. In tegenstelling, individuen niet blootgesteld aan negatieve publiciteit niet verminderd attitudescores melden. Studie 2 (n u0026 nbsp; = u0026 nbsp; 272) gebruikt onbekende en bekende merken en vond dat de negatieve publiciteit rondom celebrity endorsers heeft de capaciteit om de houding ten opzichte bijbehorende event verzwakken en sponsoren merken. Er werd echter geen negatief effect getemperd door de bekendheid van een individu met het betreffende merk, met vermelding van het merk bekendheid heeft een Moncler Dames Zomerjas matigend effect op de merkattitude binnen de sport markt. Dit onderzoek zich verder afspraken met betrekking tot sport sponsoring theorie door beoordeling van de rol van de naamsbekendheid in temperen informatie overdracht. Daarnaast is het papier geeft inzicht om de gebeurtenissen categorie die nog niet eerder is onderzocht. Brand managers kunnen deze informatie gebruiken om proactieve en reactieve strategieën te ontwikkelen in dienst te nemen om hun merken te beschermen wanneer celebrity endorsers aantrekken van negatieve publiciteit.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties