You are here: Home -  Moncler Jas Kids aanzienlijke redundantie en grote moeilijkheden in

Moncler Jas Kids aanzienlijke redundantie en grote moeilijkheden in

Moncler Jas Kids

De recente literatuur over bijwoord positionering is grofweg verdeeld tussen twee theoretische kampen, waarvan één beweert dat bijwoorden zijn licentie in spec posities door lege functionele hoofden (Cinque, 1999), de andere nemen bijwoorden als grenst en grotendeels onder licentie van semantisch basis principes (Ernst , 2002). Deze paper verdedigt de laatste opvatting, de presentatie van twee sets van bewijs. Ten eerste, de syntactische benadering beroep functionele hoofden geldt dat bepaalde aspecten van betekenis een bijwoord worden gecodeerd in de functionele koppen, zoals verschillende gebieden frequentie bijwoorden, bv in Texanen vaak bier drinken versus Texanen bier drinken vaak. Er wordt aangetoond dat deze benadering van bijwoord betekenis leidt tot een aanzienlijke redundantie en grote moeilijkheden in het vertegenwoordigen bijwoord semantiek op een coherente manier. Ten tweede, terwijl de functionele-head theorie doet aanmerking voor de normale volgorde van vakgerichte bijwoorden en ontkenning (Ze had waarschijnlijk niet versus * Ze wist niet waarschijnlijk laten vertrekken), het bestaan ​​van uitzonderlijke gevallen waarin bijwoorden ontkenning kan volgen vergt dit theorie naar een semantisch gebaseerd uitleg (een beroep op Moncler Winkels de status van de bijwoorden 'als positieve polariteit items) in ieder geval vast te stellen. Hierdoor zijn oorspronkelijke rekening subjectgerichte bijwoord overbodig. Voor beide Moncler Jas Kids sets van bewijs, het semantisch gebaseerde theorie behandelt de gegevens eenvoudig: reikwijdte en bijbehorende patronen worden voorspeld door haar fundamentele semantische principes, en de polariteit verklaring voor de tweede set past ook op natuurlijke wijze in dit kader zonder redundantie. Aldus beide verschijnselen bewijs voor de semantisch gebaseerde theorie.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties