You are here: Home -  Moncler Winkel Nederland bevinding dat er geen verschillen in

Moncler Winkel Nederland bevinding dat er geen verschillen in

Moncler Winkel Nederland

Ik verlengde rekrutering onderzoek van monsters van de aanvrager bevolking factoren gerelateerd aan Moncler Sale Heren de aantrekkelijkheid van een onderneming als werkgever op universiteiten te onderzoeken. Specifiek, ik ondervraagde potentiële aanvragers op negen verschillende universiteiten en universitair personeel (docenten en plaatsing personeel) bij acht van die universiteiten om relaties van wervingsactiviteiten, organisatorische attributen, vertrouwdheid met de firma, en de sociale context met de aantrekkelijkheid van een bedrijf als werkgever te onderzoeken . Resultaten gaven aan dat wervingsactiviteiten beïnvloed stevige aantrekkelijkheid door het beïnvloeden van de perceptie Moncler Winkel Nederland van de organisatie attributen. Bovendien, vertrouwdheid met de onderneming en de sociale context, geoperationaliseerd als de perceptie van het universitair personeel, waren gerelateerd aan aantrekkingskracht van potentiële aanvragers aan de firma. Tot slot van de extra rente was de bevinding dat er geen verschillen in de perceptie van de organisatie attributen of aantrekking tot de onderneming tussen de respondenten die met de firma en de respondenten die niet had geïnterviewd met de firma geïnterviewd. De gevolgen van deze resultaten voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in het aantrekken van de aanvragers worden besproken.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties